Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
10 0
možnosti
RK

Přesně tak, přesně tak, přesně tak!

2 0
možnosti
MT

M10a20r31e32k 41T77ů27m19a

15. 8. 2013 18:25

Naprosto souhlasím, já už jsem tu zkušenost měl, když jsem vypomáhal jako asistent trenéra u jednoho mého kamaráda (mimochodem bylo nám tehdy jen 19) vézt  9-leté děti. Jasně, byli jsme mladí a nezkušení, ale to, že se pravidelně při zápasech utrhovalo hned 7 rodičů s tím, že jejich děti nehrajou, byl opravdu vrchol!! Milionkrát jsem se jim v klidu snažil vysvětlit, že víme, co děláme, a že nevstavíme jejich synáčka jen proto, že nemá kondici a víc jak 10 minut na tom hřišti prostě nevydrží, atd. Vydržel jsem to 3 měsíce a bohatě mi to stačilo.:-/

5 0
možnosti
JF

J88a51n 57F84r96o40l94í96k

15. 8. 2013 15:19

Vnuk hrál basket jako sportovní aktivitu bez ambicí vrcholového sportu. Prostě místo flákání nějaká rozumná činnost. Rodiče se účastnili sporadicky a většinou jsem na zápasy jezdil já. Překvapilo mě, že ve sportu, který nemá ambice hokeje, tenisu nebo fotbalu a nejde o miliony se vytratil základní pojem slušnosti. Ne u dětí, ale u rodičů. Sprosté nadávky a hádky s rozhodčím i mezi sebou jsou častým jevem. Bylo mě zle, když jsem viděl jak desetiletí špunti domlouvají svým rodičům, protože jim ještě zůstala čest v těle. Po zápase hovořím s chlapci, které vozím domů a s vnukem a oni z toho mají legraci.

6 0
možnosti
RK

Přesně tak... To je mimojiné důvod, proč zásadně a nikdy nesleduji žádné sportovní noviny, aktivity, deníky atd. Protože je mi z toho akorát smutno :-/

1 0
možnosti
JT

Ja myslim, ze je v poradku, ze rodice rozhoduji o tom, co a jak intenzivne jejich dite dela. Kdyz maji o vikendu jiny plan, tak behani s micem pujde stranou. Stejne tak je to i s frekvenci. Co ma co nejaky strejda z podkose rozhodovat o tom, jak jejich dite stravi odpoledne. Sportovat se ma pro radost a pro zdravi, vykon je druhotny

0 15
možnosti
JL

Když to ti rodiče berou takto, tak se pak ale nesmí divit tomu, že jejich ratolest nastupuje do zápasů méně (nebo vůbec) než ti, kteří to berou vážně.

7 0
možnosti
DS

Nejsem sice trenér, ale mám taky podobnou zkušenost. Můj bratranec byl protěžovaným fotbalovým snem mého strýce a tak ho strkali do klubů z horní i dolní okresní přebory a podobně. Nehrál špatně, na tréninky chodil, ale prostě do té první ligy se né a né dostat. Občas seděl na lavičce a střídal.

Ale pozor! Hrál zálohu. Ti co si myslí, že nejdůležitější hráč je střelec, není to až tak úplně pravda. Dělat zálohu je makačka, protože existují jen dvě situace - obrana a útok. Záloha dělá obě dvě najednou. Takže zatímco obránci a útočníci si vesele odpočívali, bratránek běhal po hřišti sem a tam jak "the bill".

Podle mě to byla od trenéra pocta a vyjádření důvěry, když ho nasadil do takové situace ke konci zápasu (aby byl čerstvý). Rodiče proto samozřejmě neměli pochopení...

2 0
možnosti
JD

zažíval jsem asi 5 let a pak usoudil, že mi to za ty nervy nestojí....když vám na zápas přijde polovina kádru, protože ten zbytek musel na chalupu, k babičce nebo že prší

2 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1840x
Jsem z největšího moravského města v Čechách. Kdysi jsem vystudoval VŠ v Liberci a v textilní branži se pohyboval i na vysokých manažerských postech, kromě ČR také například v Alžírsku a Číně. Po roce 2000 jsem se věnoval krizovému manažerství. Na stará kolena jsem vystudoval Trenérskou školu FTVS Univerzity Karlovy a mohu se tedy v posledních letech, s ohledem na finanční nezávislost, věnovat profesionální trenérské a manažerské práci v basketbalu, mé životní lásce.