Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem se při čtení pěkně pobavila...ale jen do doby, než jsem si uvědomila, že to není ani povídka, ani sci-fi, ale skutečnost.

Máte můj obdiv, protože já bych těm rodičům určitě vysvětlila, že už konečně musí jít do...však víte:-)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1840x
Jsem z největšího moravského města v Čechách. Kdysi jsem vystudoval VŠ v Liberci a v textilní branži se pohyboval i na vysokých manažerských postech, kromě ČR také například v Alžírsku a Číně. Po roce 2000 jsem se věnoval krizovému manažerství. Na stará kolena jsem vystudoval Trenérskou školu FTVS Univerzity Karlovy a mohu se tedy v posledních letech, s ohledem na finanční nezávislost, věnovat profesionální trenérské a manažerské práci v basketbalu, mé životní lásce.