Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Chlap by chtěl 50.000 Kč, ale už nechápe, že se na to ostatní volající musí složit. A jinak než provoláním nějaké sumy to nejde, pro jistotu je však chlap hned nazve šmejdy ... 

(pozn. na podobná čísla nevolám a s těmito "soutěžemi nemám nic společného)

1 0
možnosti
JK

Ano jsou to "Šmejdi" .  Rádi vám vysvětlíme, jak celá jejich špinavá hra funguje. Stačí nám zavolat na 311 666 676R^

0 0
možnosti
Foto

jak vidět, vzdělání ani věk nedovedou lidi ochránit před hloupostí.

5 0
možnosti
Foto

Marcus Tullius Cicero:

"Je vlastností hlupáků vidět cizí chyby a na své vlastní zapomínat."

1 0
možnosti
Foto

Tak vy  jste se nechal nachytat taky?;-DNení to jen tv Barandov, pokud si projdete celý program, narazíte na více místech. Já naštěstí na koníky nenaletěla, ale to samé platí pro kartáře atd...zdravím a přeju klidnou neděliR^

http://stanclova.blog.idnes.cz/c/465795/chces-vedet-co-te-ceka-tak-si-zaplat.html

5 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1840x
Jsem z největšího moravského města v Čechách. Kdysi jsem vystudoval VŠ v Liberci a v textilní branži se pohyboval i na vysokých manažerských postech, kromě ČR také například v Alžírsku a Číně. Po roce 2000 jsem se věnoval krizovému manažerství. Na stará kolena jsem vystudoval Trenérskou školu FTVS Univerzity Karlovy a mohu se tedy v posledních letech, s ohledem na finanční nezávislost, věnovat profesionální trenérské a manažerské práci v basketbalu, mé životní lásce.