Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

pane poslanče Bezmozko, kýháte jako přiožralá potrefená husa

0 0
možnosti
MP

Vsadím se, že odhlasování změny cen velmi levných obědů neprojde! Teprve v tomto případě nepůjde o populismus. Je vidět, že i Babišovi vyhovují levné obědy...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji všem za příspěvky do diskuze, které se na rozdíl od pana poslance nebráním. Věřte, že ani já si nemyslím, že o přestávkách stojí u parlamentní kantýny fronta jako na mysliveckém plesu, jak to vtipně napsal pan Nádvorník. Tomu chci vzkázat, že i u nás na moravsko-českém pomezí husy kejhají, ale raději jsem spisovnost prověřoval na netu a tam jsem vícekrát našel, že kýhají. Ale to není podstatné.

Všichni jsme si také vědomi, že situace není tak hrozná, že by při jednání sněmovny byla většina hlasujících pod vlivem. JDE PŘECE ALE O PRINCIP!  Prostě alkohol ne!

A že si ho někdo z domu přinese v tašce? To přece může každý, úředník do úřadu, soustružník do ponku u soustruhu, prodavačka do šatnové skříňky. To však přece nic nemění na podstatě věci, že na pracovišti je alkohol tabu.

2 0
možnosti
LN

..otázka je..jestli obecný princip je třeba vyhlašovat oprašovat s takovýmto rachotem a smradem....existuje marky závodních jídelen..kde koupíte pivo....

1 0
možnosti
SN

:-)  Článek jsem četl, diskuse neotevřena, je dobré, že jste reagoval !  Náš milý poslanec, zástupce ODS, nadčlověk řádně zvolený, uvažuje tak, že mantinely pro jeho chování jsou libovolně otevřené.  Jedině na plebs(chudý lid), jak kdosi pravil, musí být přísnost. A hlavně......protiúder Černochové, Kalouska a jim podobných - Jermanová řídí parlament v mikině s kapucí. Tato módní hlídka nepřišla na to, že je to svetr a tupě opakují všichni dokola výrok Kalouska, který s tím přišel první! Neměli by páni poslanci také nosit kravaty ev. smoking, aby byla důstojnost sněmovny zachována???   R^R^R^

2 1
možnosti
LN

..tupě ten výrok opakujete i vy...:-/

0 1
možnosti
LN

...celá tahle sranda je jeden veliký populismus.....nějaké omezení prodej....nic neřeší.....ale také je pravda , že si nemyslím, že by o každé možné pauze stáli poslanci ve frontě u pultu restaurace a lili do sebe panáky jak účastníci mysliveckého plesu....

....opěte se tu udělal z komár velbloud...možná spíše bulík...a ten se hezky pověsil lidem na nos....

..a někteří z toho ještě radostně hýkají..a přitom se jim babiš směje do ksichtu....no nic váš názor vám brát nebudu...

..ale poznámka na závěr..jsem z venkova...huse nekýhá...huse KEJHÁ....ne vše kde se vyskyt "EJ:::" musí být nutně nespisovné....

1 0
možnosti
MP

Kdo bude chtít, ten alkohol si tam vždycky propašuje. Jinak- oni tam VŠICHNI chlastají od rána do večera? Kolik opilých tam bylo za těch 25 let? Jsou to lidé jako my, velká část nepije vůbec, někdo 1=2 piva. Nechci se zastávat občasných opilců, ale sedte v letním vedru od devíti někdy i do devíti večer v tom vedru bez piva. A to jsem téměř abstinent-občasné napití dvou sklenek vína.

0 0
možnosti
Foto

Stejne tak jsem reagoval na alkohol ve snemovne a to dvema clanky. V jednom jsem se oprel do Hamacka, v druhem jsem se vypovidal o tom, jak Hamacek nakrmil vlka a koza zustala cela. To ma neco do cineni s prizpevkem pana Baranky, ktery rika podobne, ze zakaz alkoholu pri jednani snemovny je blbost. Koupi si ho den predem, udelaji zasoby v kancelari, proste to je podobne, jak jsem napsal v clanku, jako "poskrabat na zadech v mistech kde to nesvrbi". Souhalsim plne s vasi kritikou toho mudrlanta, jak se jmenuje, Zatava se alkoholiku, je alkoholik sam. To je muj nazor. Diky za vas clanek, je vyborny.R^

3 0
možnosti
KV

Karma.

Akorát mám o morálních i duševních možnostech poslanců tak mizerné mínění, že je úplně jedno jestli jsou opilí nebo střízliví. Naše zákony tomu odpovídají.;-€

2 0
možnosti

Střízlivé nás nedostanou! V žádném případě !!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1840x
Jsem z největšího moravského města v Čechách. Kdysi jsem vystudoval VŠ v Liberci a v textilní branži se pohyboval i na vysokých manažerských postech, kromě ČR také například v Alžírsku a Číně. Po roce 2000 jsem se věnoval krizovému manažerství. Na stará kolena jsem vystudoval Trenérskou školu FTVS Univerzity Karlovy a mohu se tedy v posledních letech, s ohledem na finanční nezávislost, věnovat profesionální trenérské a manažerské práci v basketbalu, mé životní lásce.