Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K24a26r84e40l 45R17a11d73a

4. 2. 2014 14:51

R^  Napsal jste to dobře. A Čapkova slova platí do puntíku.

0 0
možnosti
KV

Ten bloger asi nepíše kvůli karmě, pane Jiroudku. Jinak by netepal, stačí se podívat na jeho další články, do všeho, co štve nás všechny, ať je to zleva nebo zprava.

Je fakt, že politika je jen zástěrka. Jak napsal Čapek, slušní byli(a jsou) vždycky slušní, svině byly (a jsou) vždycky svině. Přiznám se, že jsem třeba znechucen reakcemi těch mnohých "rozhořčených" na článek té jedné paní o jejím otci komunistovi. Není mým zvykem urážet, ale tomu autorovi článku, že jeho otec byl slušný fašista musím vzkázat, že je u mě hlupák. Ale odpouštím mu "Jen slabí duchem nevědí, co skutečně činí".

0 0
možnosti
Foto

Poněkud nedorozumění. Rozhodně mé vyjádření nebylo ve smyslu, že si autor ,,nahání" karmu, ale o postoje mnohých k tomu, co vyjádřil.Jinak zdravím. J.A.J.

0 0
možnosti
Foto

Pěkné shrnutí ...nelichotivé R^

3 0
možnosti
OF

Nelichotivé shrnurí nemůže být pěkné :-(

0 0
možnosti
Foto

R^ Kolik z těch o kterých píšete, Vám asi za to dá karmu? A kolik z nich Vám i Čapkovi dá za pravdu i v diskuzi? Jinak zdravím. J.A.J.

1 0
možnosti
MS

Ještěže jsou mezi námi ti jediní spravedliví, kteří nám to vytmaví na blogu. :-P

0 1
možnosti
RE

Ano, při každěm vstupu na internet a přečtení pár názorů těch ,,hrdinů" se divím, že ještě žiju...

1 0
možnosti
RP

Já bych komunisty nevěšel. Jen bych jim navždy zakázal jakékoliv veřejné funkce od starosty výš. Ale před dvaceti lety :-), teď už je to jedno.

1 0
možnosti
JT

To ja bych to zakazal i RH pozitivnim

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1840x
Jsem z největšího moravského města v Čechách. Kdysi jsem vystudoval VŠ v Liberci a v textilní branži se pohyboval i na vysokých manažerských postech, kromě ČR také například v Alžírsku a Číně. Po roce 2000 jsem se věnoval krizovému manažerství. Na stará kolena jsem vystudoval Trenérskou školu FTVS Univerzity Karlovy a mohu se tedy v posledních letech, s ohledem na finanční nezávislost, věnovat profesionální trenérské a manažerské práci v basketbalu, mé životní lásce.