Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem narazil na Vaše další podobné téma s podobným názorem na věc...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/393338/Koncesionarske-poplatky-vsichni-nebo-nikdo.html

0 0
možnosti
MP

Ta sama platba mě nepohoršuje – už takhle ze svých daní každý platím milion a jednu věc, kterou nepotřebuje a považuje ji za zbytečnou.

Co mi na tom vadí je neefektivita – mají-li platit všichni, tak ať to jde z daní. Samo vybírání poplatků totiž něco stojí a platit mimo daňový systém má smysl pouze v případě, že se to netýká všech. Mají-li ale platit všichni, snad si ministr uvědomí, že čím víc výběrčích, tím dražší provoz výběru.

3 0
možnosti
RP

A mě zase pohoršuje ;-D Mně totiž pohoršuje každé použití peněz, které jsem z jakéhokoliv důvodu povinen platit, na nepoužívané, předražené, nekvalitní nebo přímo špatné věci :-) A ČT je předražená až běda a významnou část vysílacího času věnuje "povinným" pořadům které jen málokdo sleduje :-(

6 0
možnosti
Foto

To nemá být "na občana", ale "na domácnost". Prakticky jako dnes.

0 0
možnosti
MT

Pane Hermánku, jenže já znám lidi, kteří tu televizi prostě opravdu nemají. A pokud bych si měl vzpomenout kdy naposled jsem pustil rádio ....

1 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1840x
Jsem z největšího moravského města v Čechách. Kdysi jsem vystudoval VŠ v Liberci a v textilní branži se pohyboval i na vysokých manažerských postech, kromě ČR také například v Alžírsku a Číně. Po roce 2000 jsem se věnoval krizovému manažerství. Na stará kolena jsem vystudoval Trenérskou školu FTVS Univerzity Karlovy a mohu se tedy v posledních letech, s ohledem na finanční nezávislost, věnovat profesionální trenérské a manažerské práci v basketbalu, mé životní lásce.