Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kam se hrabou Šmejdi na TV Kino Barandov

Jak jsem starý, tak jsem hloupý! Nechám se od blondýny na TV obrazovce v žluto-černo-bílé kostičkované halence zblbnout. Vedle ní skáčí v 5 řadách a 20 sloupcích mořští koníci a jen jeden je jiný než ti ostatní.

Ano, je první listopadové nedělní odpoledne, nudím se, přepínám TV a najednou je tu soutěž o zajímavou finanční částku.

Mám rád výzvy, spíše ze zvědavosti se zadívám na otáčející se válec s koníky a hledám toho jediného odlišného. Deklarovaná výhra 40 000 Kč mě v tuto chvíli ani tak netankuje, jde mi spíše o to dokázat sám sobě, že i v seniorském věku mi oči slouží, že i v seniorském věku jsem schopen „si to rozdal“ v postřehové soutěži s někým mladším.  Po 3 minutách měním systém pozorování, nesleduji již celek ale postupně jednotlivé řady. A netrvá to dlouho a už mořského koníka bez šošolky na zádech mám …. řada C, sloupec 19.

Pochopitelně mě jímá pýcha na sebe sama a když blondýnka po diskuzi se skrytou řídící soutěže na TV Kino Barrandov sděluje, že výhra pro toho, kdo zavolá na uvedené telefonní číslo se zvedá na 45 000 Kč, pýchu střídá možnost snadného zisku. Odkládám tedy dálkový ovladač a chápu se telefonu. 909909099 ! Obsazeno!  No škoda, přišel jsem jen o pár sekund později! Někdo byl rychlejší. Co se však děje na obrazovce mi dává novou naději. Blondýna cosi žvatlá o těch, kteří se dovolali ale neodpověděli správně. A tak volám znova!

Dozvídám se, za deklarovaných 90 Kč/min, že ti na druhé straně linky jsou rádi, že jsem zavolal a bůh ví co ještě. Je i sděleno, že pokud budu mít zájem, mohu zvolit celou řadu možností jak využít toho, že jsem se dovolal. Nejdříve je mi nabídnuto, tedy za předpokladu, že stisknu 1, že budu přepojen a mohu se pobavit s některou z jejich děvčat ………. to už ale hovor ukončuji. Zkušenost za 90 Kč je sice pro starobního důchodce dosti drahá, jsem si však okamžitě jist, že drahá bude zejména pro prvního šmejda, který mě v životě dokázal okrást. Možná právě proto, že to není člověk z masa a kostí, ale rádoby se ctihodně a důvěryhodně tvářící TV KINO BARANDOV ! 

V mých úvahách o podání stížnosti na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání mě vyruší opět blondýnka na obrazovce, která po sdělení Marušky, neviditelné řídící soutěže, zvyšuje výhru na údajně konečných 50 000 Kč. Nejsem natolik hloupý, abych nepochopil systém a nedomyslel si počet důvěřivých lidí, kteří stejně jako já objevili koníka C19, zavolali a …..byli okradeni šmejdy z TV obrazovky. Nejsem, na straně druhé, ale ani zase tak silný v právních záležitostech, abych dokázal posoudit, zda tento postup TV Kino Barrandov, není nedovoleným obohacováním. Natolik však znám dnešní realitu, od miniaturních informací, které nedokáže bez lupy na obalech výrobků přečíst ani Bystrozraký až po praktiky většiny obchodních zástupců dodavatelů energií, kteří, tak jak to provedli před dvěma lety mé tehdy 84leté takřka imobilní mamince, dokáží vniknout do bytu a přesvědčit seniorku k uzavření tří smluv během jediného týdne neboť ta jejich je ta nejlepší.

Že mě však „ŠMEJDI“ osloví z obrazovky TV KINO BARANDOV, to jsem opravdu nečekal i když varováním pro mě měla být rychle běžící informace s odkazem na pravidla soutěže čitelná, s ohledem na pohyb písmen,  podobně jako ty miniatury na výrobcích.  Jistě to mají šmejdi z Barandova ošetřeno. Stejně jako ti šmejdi na prezentacích.

Přátelé, proč vlastně píši tento blog, kterým vlastně přiznávám, že se mi stalo něco, co jsem si myslel, že se mi nikdy stát nemůže.  Je to vzkaz pro vás. Na reakci Rady pro rozhlasové a televizní vysílání by při dnešní realitě věřil snad jen nějaký naivka aktuálně využívající služeb Psychiatrické nemocnice v Bohnicích. Přátelé, nenechte se unést nadějí na vylepšení vlastní finanční situace.  Mnoho se nyní mluví o tom, že TV obrazovka je plná lží. Věřte tomu, ušetříte minimálně 90 Kč.

Autor: Jindra Svojan | neděle 1.11.2015 16:04 | karma článku: 37,93 | přečteno: 4734x
  • Další články autora

Jindra Svojan

Chudáci děti

Původně jsem psal článek pro http://www.basketbal-klatovy.cz. Okolnosti, o kterých je zmínka v závěru, mě přesvědčily o tom, že si článek zaslouží své místo na mém blogu.

25.3.2021 v 11:57 | Karma: 8,07 | Přečteno: 255x | Diskuse| Sport

Jindra Svojan

Máme svobodu.

Potřetí v tomto roce byly sportující děti vyhnáni z hal a tělocvičen. Třetímu zavření škol zabránily jen vyhlášené vánoční prázdniny. Vláda má plná ústa nežádoucí vysoké mobility lidí ale MHD je přeplněná a bez jakýchkoli opatření

18.12.2020 v 13:20 | Karma: 18,07 | Přečteno: 342x | Diskuse| Politika

Jindra Svojan

Vraťte dětem sport!

Lékařská komise ČOV a drtivá většina pediatrů varují před tvorbou generace „covidových dětí“. Souboj zastánců „zpřísňování“ a „uvolňování“ graduje. Tisíce úředníků na ministerstvech plodí „úderné nesmysly“ Ztratil se zdravý rozum?

30.11.2020 v 15:52 | Karma: 15,53 | Přečteno: 329x | Diskuse| Sport

Jindra Svojan

Jak je libo. Hitler v lednu a také v prosinci. Heydrich v únoru ...

Nestačily hrnečky, teď už zdaleka ne "naše", ale nevím čí vojsko, vyrukovalo s trhacím kalendářem. Opravdu skvost.

28.5.2020 v 20:07 | Karma: 22,38 | Přečteno: 498x | Diskuse| Politika

Jindra Svojan

Trenére, musíte …!

Toto je čtení pro trenéry. Pochopí, že „v tom” nejsou sami. Také pro ty, kteří si trenérskou práci malují v růžových barvách „naprosté a oddané součinnosti po linii rodiče – sportující dítě – trenér“.

6.12.2018 v 11:04 | Karma: 21,04 | Přečteno: 500x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1840x
Jsem z největšího moravského města v Čechách. Kdysi jsem vystudoval VŠ v Liberci a v textilní branži se pohyboval i na vysokých manažerských postech, kromě ČR také například v Alžírsku a Číně. Po roce 2000 jsem se věnoval krizovému manažerství. Na stará kolena jsem vystudoval Trenérskou školu FTVS Univerzity Karlovy a mohu se tedy v posledních letech, s ohledem na finanční nezávislost, věnovat profesionální trenérské a manažerské práci v basketbalu, mé životní lásce.